horizontal rule

 

 

HOME

 

ΑΡΧΙΚΗ

 

ΚΕΝΤΡΙΚΗ

 

ΟΔΗΓΙΕΣ

 

ΣΚΟΠΟΙ

 

ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ

 

ΕΡΓΑΣΙΕΣ

 

ΒΙΒΛΙΑ

 

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

 
 
 
 
 

 

 

 

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΤΕΣΤ

 

 
View My Guestbook
Sign My Guestbook

 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΥΛΗ
ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟ SITE

ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ 

Α. ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ( Διδασκαλία από το βιβλίο)

1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ : 15-23 σελ

2. Μεταβλητές ,σχέσεις μεταβλητών κλπ. σελίδες 38-63 από την αρχή σχολ.έτους έως τα Χριστούγεννα

3. Στάδια ερευνητικής εργασίας σελ.27-37 από Ιανουάριο -Φεβρουάριο

 

Β. ΕΡΓΑΣΙΕΣ

1η Εργασία ( Παράδοση μέχρι 30 Οκτωβρίου; )

bulletΕύρεση θεμάτων από το ευρύτερο τεχνολογικό περιβάλλον (άρθρα εφημερίδων ,περιοδικών,βιβλίων ) χωρίς επεξεργασία απλώς με σημείωση των κυριότερων σημείων και παρουσίαση στην τάξη.

 

2η Εργασία ( Ανάθεση από την αρχή του σχολ.έτους - παράδοση πριν τα Χριστούγεννα)

bulletΑνάθεση σε μαθητές ή ομάδες μαθητών θεμάτων από το βιβλίο σελ. 89-τέλος ή αλλων πηγών.

Η εργασία περιλαμβάνει:

α. Σύνθεση πληροφοριών βιβλίου και άλλων πηγών σχετικών με το θέμα σε κείμενο 5-6 σελ. κόλας αναφοράς.

β. Σχετικές εικόνες ( σε χαρτόνι ) , βίντεο, σλάϊντς ,πραγματικά αντικείμενα, διαφάνειες .

Οι εργασίες θα παρουσιαστούν σταδιακά πριν και μετά τα Χριστούγεννα

 

3η Εργασία( Ανάθεση αρχές Ιανουαρίου –Παράδοση πριν ή μετά το Πάσχα)

bulletΠραγματοποίηση μιας ερευνητικής εργασίας .Κατά προτίμηση η εργασία αυτή να είναι πειραματική έρευνα και όχι περιγραφική ή έρευνα δημοσκόπησης.

Οι μαθητές θα διαλέξουν το θέμα.

Η εργασία θα πραγματοποιηθεί εν μέρει στο σχολείο και εν μέρει στο σπίτι ή αλλού.

Το πείραμα θα πρέπει να είναι απλό ,σύντομου χρόνου με υλικά που μπορούν να βρεθούν.

Π.χ. Μελέτη της επίδρασης του ποτίσματος στην ανάπτυξη ( ύψος ) φυτών φασολιού.

bulletΘα ακολουθήσει ο μαθητής τα στάδια της ερευνητικής εργασίας που έχει διδαχθεί από το βιβλίοκαι θα γράψει ένα κείμενο. Αυτό θα πλαισιωθεί με φωτογραφίες των σταδίων του πειράματος του άλλες εικόνες σχετικές με το θέμα ,σλάϊντς, βίντεο, διαφάνειες και φυσικά τα δοκίμια που τυχόν κατασκεύασε και χρησιμοποίησε.

 

bulletΜέχρι την ολοκλήρωση των ερευνητικών εργασιών παρακολουθείται η πορεία των πειραμάτων ,δίνονται λύσεις σε προβλήματα και αξιολογείται η προσπάθεια και το ενδιαφέρον του μαθητή.
 

Γ.ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Α. ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ

1. Παρουσία στην τάξη

2.Εργασία 1η και 2η

3.Διαγώνισμα (σελ 38-65)

Β.ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ

1.Παρουσία στην τάξη

2.Αξιολόγηση της διαδικασίας πραγματοποίησης της 3η εργασίας

( πειράματος)

Γ.ΓΡΑΠΤΗ ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ

Η τελική παρουσίαση της πειραματικής εργασίας και η αξιολόγησή της  έχει την θέση της γραπτής δοκιμασίας για την εξαγωγή του τελικού μέσου όρου του μαθήματος .

ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2002-03 ΜΕΤΡΑΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ ΣΤΗ ΕΠΟΜΕΝΗ ΤΑΞΗ  

 

 

 

 

 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΥΛΗ

ΤΕΧΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΘΕΑΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΕΙΑ

ΠΙΛΟΤΙΚΟΣ ΤΟΠΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΕΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ

ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΤΗΣ ΓΓΕΤ

ΠΥΛΗ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ

ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ

ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ

ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ





 

horizontal rule

copyright©2002,Anna Pashalidou