ΕΦΑΡΜΟΓΗ
ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ
<<ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΜΟΥ>> |
1.Ανάλυση της
διαδικασίας της έρευνας και της μεθόδου
που θα εφαρμοστεί.
Πραγματοποίηση
σεμιναρίων
|
2.Προτάσεις και επιλογή
θέματος για έρευνα από κάθε μαθητή ή
ομάδα μαθητών .
Αξιοποίηση πηγών
πληροφόρησης.
Συζητήσεις με τον
καθηγητή και καθηγητές άλλων μαθημάτων.
Παρουσιάσεις πιθανών
θεμάτων σε σεμινάρια στην τάξη.
|
3.Ανάλυση της
δυνατότητας πραγματοποίησης της
μελέτης.
Διαθεσιμότητα
πληροφοριών, απαιτήσεις σε εξοπλισμό, απαιτήσεις
σε υλικά ,χρονικοί οικονομικοί
περιορισμοί.
Παρουσιάσεις σε
σεμινάρια.
Συζητήσεις με τον
καθηγητή.
|
4.Συγκέντρωση
πληροφοριών
Κατασκευαστές, δημόσιοι
οργανισμοί, ηλεκτρονικά δίκτυα
πληροφόρησης, βιβλιογραφία, ειδικοί.
Ταξινόμηση
πληροφοριών.
Πραγματοποίηση
σεμιναρίων στην τάξη.
|
5.Οργάνωση της έρευνας.
Σκοπός ,κοινωνικές
ανάγκες που θα εξυπηρετηθούν, περιορισμοί, υποθέσεις, διαδικασία
που θα εφαρμοστεί, σχεδίαση και
κατασκευή δοκιμίων που θα
χρησιμοποιηθούν.
|
6.Πραγματοποιηση των
πειραμάτων και συγκέντρωση αποτελεσμάτων.
Συγκέντρωση και
ανάλυση πειραματικών αποτελεσμάτων ,παρουσίαση
των συμπερασμάτων σε σεμινάριο.
|
7.Τελικά συμπεράσματα-γενικεύσεις |
8.Διατύπωση προτάσεων
για συμπληρωματική έρευνα στο μέλλον |
9.Μελέτη άλλου
ερευνητικού προβλήματος και επανάληψη
της διαδικασίας αν υπάρχει διαθέσιμος
χρόνος |